בעידן שלאחר הקורונה, כאשר עבודה היברידית ומרחוק הפכו לנורמה עבור ארגונים רבים, אירועי חברה קיבלו משנה חשיבות. הם מהווים הזדמנות נדירה לכנס את כל העובדים יחד, לחזק את תחושת הקהילה ולבנות מחדש קשרים אישיים שאולי נחלשו בתקופת הריחוק החברתי. בנוסף, אירועים אלה משמשים כפלטפורמה אידיאלית להצגת חדשנות, לחגיגת הצלחות ולהנעת העובדים לקראת יעדים עתידיים.
מדריך זה יכסה את כל ההיבטים של הפקת אירוע חברה מוצלח, החל מהתכנון הראשוני ועד לביצוע והערכה לאחר האירוע. נדון בנושאים כמו בחירת הקונספט המתאים, תכנון לוגיסטי, בניית תקציב, בחירת ספקים, תכנון תוכן ופעילויות, ועד לטיפים לשיווק האירוע בתוך הארגון. כמו כן, נתייחס לאתגרים הייחודיים של 2024, כולל שילוב טכנולוגיות חדשניות, התחשבות בצרכים מגוונים של עובדים, ויצירת חוויות היברידיות למשתתפים מרחוק.